ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Känns så hemskt...

Publicerad 2010-08-05 23:50:40 i Allmänt,

mina barn bara växer så himla snabbt och jag hinner inte med. Vill njuta av varje dag med dom (det gör jag i och för sig) men hinner inte med det så mycket som jag skulle vilja för det finns så många måsten.
Älskar mina tjejer mest i hela världen och vill bara vara världens bästa mamma till dem. Tyvärr känner jag inte att jag är den mamman jag skulle vilja vara så jag tror det är dax för en liten förändring på denna fru Persson.
Att jag känner så här just nu kan i och för sig ha att göra med att det är snart dax för dop och det är fullt upp hela tiden här hemma. Rummen är klara förutom att det ska bankas upp tavlor imorgon.
Tårtorna till dopet är bakade och imorgon förmiddag ska jag ner och handla maten som ska bjudas på.
Imorgon kommer svärföräldrarna och hjälper till och fixa i trädgården och på kvällen kommer mina föräldrar och hjälper till med det sista finliret. Deras hjälp är guld värd och jag är mycket tacksam. Tanken är ju att jag ska ta det väldigt lugnt nu då det är lite bråkigt med amningen just nu så Tilea har det lite jobbigt med mammsen. Hon är väldigt mammig, pipig och vill helst bli buren hela tiden. Jag kan absolut INTE lämna rummet för då blir hon superledsen och ingen annan kan hålla henne....det är mamma för hela slanten. Visst är det mysigt men jag måste ju hinna med Tyra också så det blir lite meckigt. Och just nu känner Tyra att Tilea kräver väldigt mycket av mig så hon busar på för fullt för att få uppmärksamhet. Jag kommer vara gråhårig innan jag är 30 men det är det värt...skulle inte byta mitt liv för allt i världen. Känner mig mycket lyckligt lottad som har en så fin familj.
Men just nu är det fullt upp i mitt liv och jag har därför inte hunnit höra av mig till någon...hinner knappt med mig själv så det är inget personligt mot någon.
Nä slutbabblat om allt och ingenting så är det dax att hänga tvätten innan det är ett nytt dygn.
Kan hända att jag somnar stående med en tröja i handen;) En dusch innan sängdax är välbehövligt och förmodligen ganska uppskattat av resten av familjen som nannar i vår säng. Så som sagt så tackar jag för mig för ikväll och publicerar detta inlägg NU

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-08-06 08:31:57

Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela