ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Stora tjejen:)

Publicerad 2010-08-06 09:56:55 i Allmänt,

Tyra har verkligen blivit stora tjejen. Hon sover numera i en stora-tjejen-säng som vi kallar det utan något skydd alls på sidan och fixar det galant. Är jätteduktig när hon ska gå och lägga sig och lika så när det är dax att komma över till mamma och pappa. Sen idag var det premiär för pottan:) Så det är en stor dag här i huset på hörnan:)

Imorgon är det då lilloppans stora dag. Det fixas för fullt för jag vill verkligen att det ska bli en fin dag för min lilla älskling. Så fort tjejerna vaknar blir det en tur ner till Maxi för handla till imorgon. Trodde jag skulle hinna det innan dom skulle sova men så snabb var jag inte och jag är inte alls intresserad att gå på Maxi med 2 trötta gnälliga loppor. Nä vi ska nog hinna ändå:)

Annars vad har hänt..jo jag ställde mig på vågen imorse och den hade en trevlig överraskning...6 hekto från mitt första delmål som jag ville nå tills imorgon....sköter jag mig idag så ska nog inte det vara några problem.
Så från den 7 juni har jag gått ner 9,4 kilo...mycket stolt över mig själv kan jag säga. Om allt går som jag vill så borde jag kunna nå mitt slutmål på 58 kilo till jul. Åhhh va härligt att ha en kropp som endast väger 58 kilo. Ingen tjock rumpa, inga stora tuttar, inga tjockisarmar eller dallerlår och en någorlunda platt mage*drömmer vidare och ler* dahhh vill ha det sådär nu!!!! Blir till att kämpa lite extra från nästa vecka då jag inte har all planering och all stress i min kropp. Nya friska hårdare tag från måndag!!!

Nä har ju inte tid att sitta här så jag får allt slita mig från datorn och ta tag i alla mina måsten:)
Trevlig helg mina kära vänner så får ni lite bilder från hemmet och dopet nästa gång jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela