ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Underbara siffror:)

Publicerad 2010-08-19 10:45:56 i Allmänt,

Idag log vågen mot mig och berättade att jag har gått ner 10,3 kilo....säger bara underbara siffror att se:)
Nu längtar jag ännu mer tills jag nått min målvikt, "bara" 16,2 kilo kvar. En piss i nilen va.
Nä allvar det är ju verkligen hur mycket som helst men shit va min kropp borde vara snygg då.
Och nu eftersom det ammas mindre och mindre så tror jag att det kommer ta fart i viktminskningen igen. Inte lätt att förlora vikt när man har någon annan att tänka på som är så mycket viktigare än en själv. Men eftersom det verkligen inte fungerar och det bara är jobbigt för mig och Tilea att hålla på att växla mellan bröst och flaska så är det väl snart dax att ta det stora beslutet. Men det känns i mamma-hjärtat ska jag erkänna.

Sen till något helt annat, jag är så sjukt sugen på att börja träna igen. Men jag vet inte, sist jag hade ett årskort så användes det knappt så Daniel var INTE glad på mig och då fick jag höra att nope inga fler årskort för denna svensken. Men nu är problemet att på det stället som jag skulle kunna tänka mig att träna verkar det som att det bara säljs årskort...dahh.
Får väl blinka fint till maken min och se vad han säger.
Han tjänar ju på att ha en glad och fin fru eller hur=)





Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-19 11:44:35

Ja klart han tjänar på det :) och GRATTIS till -10.3 kg! vart är det du vill träna? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela