ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Massa babbel

Publicerad 2010-08-12 08:42:04 i Allmänt,

Nu har jag börjat dricka blutsaft och det är möjligt att det är psykiskt men kroppen känns redan lite lättare, inte alls så trött som jag varit tidigare där kroppen liksom värker för att man är så trött. Så det är bara till att fortsätta att dricka denna pissäckliga morgonsup.

Igår skrev jag ju att jag skulle slänga ihop en trolldeg till Tyra. Sagt och gjort och storloppan ÄLSKADE det. Tänk dig en unge med myror i brallan sitta still och leka fint och "baka" i 2 timmar!!!!! Blev helt klart mycket imponerad:) Sen att jag hade denna salt klibbiga deg över halva köksgolvet är ju en annan historia för gumman min var ju nöjd. Plus att jag hann laga middag utan någon som gnällde på mig och tyckte att jag var skittråkig.
Till middag lyxade vi till det med utbankad kotlett med hemgjorda klyftpotatis, bearneisesås och grönsaker...satt som en fläskläpp:P

På programmet idag tror tror tror jag kanske vi drar in till Fredriksdal i eftermiddag och promenerar lite. Har ju köpt årskort där så då kan man lika bra nyttja det. Och där är ju enorma ytor för Tyra att springa fritt.
Men denna gången tar jag nog ändå med syskonvagnen ändå för sist skulle Tyra provsitta varje bänk vi gick förbi och stack åt alla håll och kanter hela tiden så mycket djurtittande blev det inte. fåglarna var lite intressanta att snacka med men det var allt.









Nä nu har en liten Tyra krypit upp i mitt knä och vill mysa. Och det säger man ju inte nej till.
Sen har jag ju börjat följa en massa nya spännande bloggar så tror faktiskt att jag ska läsa igenom dom medans Puh busar loss på vår tv-skärm.
Men innan jag slutar så måste jag ju bara påminna er om att imorgon är det FREDAG...och som jag nämt så gillar vi fredagar, ja vi gillar fredagar massor och efter fredag kommer lördag och då är det dax att träffa vårt härliga mamma och kiddogäng +  deras gubbar för att smaska kräftor, räkor och annat gott. Behöver jag liksom ens säga att jag längtar:)

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-08-12 09:15:22

Vi längtar också :)



KRAM

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-12 22:50:33

Det är denna jag har köpt

http://www.barnbutiken.net/deltababy-sleep-p-244-c-319.aspx



Fick hem den idag!

Hugo sover i den nu och verkar sova väldigt gott. Eftersom det är stöd både bak och fram så känns det nog som att han blir omhållen.



Ska bli kul att se er alla på lördag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela