ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jag lever:-)

Publicerad 2010-02-22 10:12:21 i Allmänt,

Jag har verkligen inte haft tid eller ork att skriva på några dagar, men nu vet ni att jag lever världen. Det är fullt upp med huset och farande åt alla håll och kanter för att handla saker så att det blir klart.
Idag kommer all målning vara klar och stora toan håller dom på med för fullt. Shit det kommer verkligen bli bra.
Men det finns fortfarande inte så mycket som jag kan göra och det börjar verkligen klia i fingrarna på mig. Älskar att hålla på med sånt här. Men nä magen är i vägen och jag kan inte ta ut mig för mycket för då får jag mycket sammandragningar. Sen har vi ju lilla älsklingen att ta hänsyn till, hon vill vara överallt och det är inte säkert för henne att gå rundor som hon vill på värsta byggplatsen så hon hänger med morsan sin på alla möjliga håll och kanter. Dagens projekt är att nu sy klart gardinerna till alla rummen medans Tyra sover förmiddag och sen ska vi köra och leta nya köksstolar och nytt bord och annat kul att pynta mitt fina kök med.

Igår var jag på gravidyoga igen. Shit bra denna gången:-) Hade så ont ryggen när jag gick dit att jag knappt kunde gå men när jag kom hem kände jag nada. Kan knappt tro att det är sant att man kan må så här bra när man haft så ont. Så alla ni som lider av foglossning, ge gravidyoga en chans för kanske kan det fungera för er också. Och det är verkligen värt pengarna om man nu kan få njuta av sista tiden som gravid. Endast 81 dagar tills bf:-)

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-02-22 13:48:30

Hihi, sa ju att det är oslagbart med gravidyoga :D



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela