ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Listor

Publicerad 2010-02-10 09:45:55 i Allmänt,

Idag är det

* 8 dagar tills vi får nycklarna till huset
* 93 dagar tills bf för Ragnar
* 15 dagar tills löning
* 10 dagar tills barnbidrag
* 4 dagar tills Alla Hjärtans dag :-)
* 4 dagar tillss jag börjar yogan (hoppas hoppas den hjälper mot min foglossning)
* 12 dagar tills jag och Daniel firar 6 månader som Herr & Fru Persson


Idag är jag glad för

* att jag har världens finaste familj
* att jag har turen att vara gravid med ännu en liten parvel...med Tyra som storasyster hur kan det liksom bli fel:-)
* Ragnar sparkar massor i magen
* Snart får vi nycklarna till vårt hus
* Jag och Tyra hade en underbar dag igår & jag hittade sjukt fina kläder till mitt lilla hjärta
* jag mår BRA idag och har kraft i kroppen så vi ska nog kunna hitta på något kul när Tyra vaknar


Nu ska jag klura vad jag kan ge till mina älsklingar på Alla hjärtans dag....och eftersom denna Persson är pank så får det bli något litet men välment...förslag mottages gärna.

Och kommer min cd med bilderna från ultraljudet idag så uppdateras bloggen senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela