ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Lite gnäll hinns väl med;)

Publicerad 2010-02-25 11:16:44 i Allmänt,

Idag är jag i v.28+5 och har nu kommit in i jag-kan-inte-sova-perioden. Hade det likadant när jag väntade Tyra men då hade man ju hela dagarna på sig att vila..så då brukade jag gå upp på nätterna och spela Wii men nu bara ligger jag och vänder och vrider mig så gott det går med denna veckas ömma kropp. Känner mig stressad att jag måste somna om för att orka med dagarna och det gör det hela bara mycket värre.
Så eftersom jag sovit ungefär 4 timmar inatt så tänkte jag bara hålla mig på hemmaplan och fixa och dona och sy klart de sista gardinerna men NÄ för tydligen så försvinner strömmen mellan 13-16 så då får vi allt hitta på något annat. Förmodligen blir det att jag packar in allt jag behöver och kör till vårt hus och syr där istället så jag kan hänga upp gardinerna idag. Sen måste det ju handlas mat också för just nu är där eko i kylen. Ja allt sånt där tråkigt vuxengöra som måste fixas men som man bara skjuter på. Det är inte alltid roligt att vara vuxen:/

Hade tänkt skriva mer men nu hör jag Mammmmmma, Maaaaammmmma från sovrummet så det är dax att hämta upp min lilla fjäril.
Mer ork och energi ska laddas tills nästa inlägg så att det blir lite mer positivt för snart känns det ju som jag snor titeln som tråkigaste-bloggen-ever ifrån någon annan:-)
Tuddelu allihop!!!!!

Kommentarer

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-02-25 21:31:49

när ska ni flytta in ???

Postat av: sofie

Publicerad 2010-02-26 09:57:11

Vi flyttar imorgon:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela