ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ny energi

Publicerad 2010-02-15 10:29:15 i Allmänt,

Alltså det låter säkert dumt men jag fick jättemycket positiv energi efter att jag varit på yogan igår. Hade inte alls ont på kvällen utan gick helt normalt och har sovit kanon. Kan det kanske hjälpa mina onda fogar så att jag kan njuta av sista tiden som gravid. För detta kommer nog inte ske fler gånger. Daniel påstår dock att om detta blir en liten tjej till så skulle han kunna tänka sig en liten till om några år...men mitt svar blir då att det får han ta med älskarinnan:) Nä skämt men jag vill faktiskt inte ha fler efter denna. Det är helt underbart att ha barn och att vara mamma är VÄRLDENS bästa uppdrag i livet men jag vill ha energi med mina barn. Nä 2 räcker för moi.
Men ialla fall åter till yogan. Det händes inte som att jag var där i typ 2 timmar utan tiden bara flög iväg och jag var helt fokuserad på det vi gjorde. Njöt i fulla drag. Så jag har faktiskt beställt en gravidyogadvd så att jag kan göra lite hemma också. Sen har jag skaffat mig en dvd med boxaerobic som jag ska ha efter förlossningen plus att jag fick en yogaskiva av min kusin i lördags när vi var där på Valentinemiddag. Så fettokilona ska bort när plutt i magen kommit ut till oss. Fixade det efter Tyra så då klarar jag det denna gången också.


Har kommit in i värsta läsperioden så nu ska jag slappa en stund på soffan med min bok medans Tyra sover för sen ska vi ge oss ut i det vita på jakt efter krukor, tavlor mm till vårt nya hem. Tänkte se om vi kunde titta några fynd. Inte många dagar kvar nu innan vi är husägare....LÄNGTAR som en galning!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-02-15 13:41:20

Hej vännen!! saknar er till döds! det rullar på på jobbet.. och undan går det. Men man saknar Amir som en galning.. och givetvis mannen sin oxå! ska vi ta en helg kanske???? pusssssssssss

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-16 09:05:03

Va skönt att "höra" Sofie att det ger resultat!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela