ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ny vecka igen:)

Publicerad 2010-02-01 10:50:11 i Allmänt,

Så var det måndag igen och jag hoppas på bättre energi än vad gårdagen hade att erbjuda.
Navelbråck, Ischias, foglossning och sammandragningar...ja är det någon mer än jag som samlar på graviditetskrämpor?? Och när allt kommer samtidigt så man knappt klarar ta hand om sin lilla älskling ja då kan det bli för mycket. På kvällen var jag helt knäckt och kände mig som världens sämsta mamma:(
Men tur som jag har så fanns världens bästa familj där för mig som stöd. Och idag när jag vaknade så var det med nya krafter och ett leende på läpparna när min lilla skatt kom över till vår säng. Vi buffade upp kuddarna och kollade en sväng på barnprogram innan vi knallade upp och åt frukost. Sen betalades alla tradervinster så nu ser vi fram emot paketen.

Så vad ska vi Perssons hitta på idag då?? Tja just nu är vår bil på lagning av framrutan så precis för tillfället är vi strandsatta i Vallåkra men sen blir det en sväng till Maxi för att handla. Hmm känns ibland inte som man gör något annat, men dom där blöjorna går ju åt som smör i solen och sen ikväll ska jag och Tyra till svägerskan på Me & I party. Ska bli spännande och se vad det finns för trevliga nyheter inför våren/sommaren. Så får vi väl se om det blir något litet kuligt beställt till lilla sessan. Andra planer finns inte för dagen förutom ta det lugnt så att min "lilla" kropp klarar hela dagen. Shit vad det ska bli skönt när maj månad är här och bebben gör entre så att man inte känner sig som en ömmande knubbsäl. Då jäklar ska det röras på fläsket så att min kropp blir någorlunda densamma som innan graviditeten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela