ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Uppe med tuppen

Publicerad 2010-02-02 11:21:30 i Allmänt,

Idag fick jag gå upp hur tidigt som helst för jag skulle in till Najaden och lämna urinprov. Dom vill ta en odling till för att utesluta uvi. Så om allt det ser bra ut så blir det eventuellt en tur upp till förlossningen om några dagar för att se så att allt ser fint ut och att dessa j*vla sammandragningar bara kommer för att det är svårt att ta det lugnt med en snart 14-månaders sötnos springande runt här hemma. Så jag hoppas fan att det inte är något fel på mig för jag är precis lika förälskad i knodden i magen som jag var i Tyra när hon låg där och sprallade runt. Och spralla runt det har Ragnar verkligen lärt sig. Det knuffas och buffas som bara den och på eftermiddagen när jag och Tyra brukar lägga oss och vila tillsammans så kan man närstan tro att där är ett helt gäng där inne och partar till det.
Dessa resterande 101 dagar får gärna gå snabbt så att plutten kan komma ut till oss. Vi längtar ju efter h*n**!!


Igår var jag och Tyra på Me&I party och jag måste säga att lite besviken blev jag. Av alla dom där plaggen så var det 3 plagg som föll mig smaken. Dock var dom superdyra tillsammans så jag kände att jag hoppa faktiskt över och fortsätter fynda på nätet. Man kan hitta grymt fina kläder som är helt nya eller knappt använda på tradera.
Sen har jag faktiskt inte råd att springa och lägga en förmögenhet på kläder just nu för om 16 dagar så får vi äntligen nycklarna till vår fina lilla villa och då finns där gott om hål att stoppa pengarna i.
Nä nu ska jag gå och se om min lilla sessa vaknat.

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela