ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

:(

Publicerad 2010-02-14 12:29:31 i Allmänt,

Hmm idag går det inte så bra med "älska sig själv" tänkandet. Gjorde det stora misstaget och ställde mig på vågen imorse...hello vem fetade på mig så. Åhh jag vill också bara ha gått upp lite och ha en fin liten kula på magen och kunna ha fina kläder. Nä alla fina kläder som jag har sitter så tajt och en del av mina mammakläder är redan för små. Och rumpan ska vi inte snacka om. Nä så lite ledsen blir jag allt. Vet faktiskt inte vad jag ska göra för jag vill inte att det ska fortsätta i denna takten för då kommer jag få bli buren in på förlossningen.
Men jag kan ju inte röra mig för då pajar ryggen direkt och jag är en gottegris som verkligen ljuger för mig själv.
Nä får verkligen hoppas att yogan hjälper min rygg som den gjort för andra så att jag kan bli mer rörlig. Kanske ska se om man kan hitta en gravidyogadvd som jag kan använda hemma. Och nu ska jag försöka cykla lite mer på min motionscykel. Börja leta upp nyttiga recept...fast jag undrar fan hur alla andra löser det när dom är helt sjukt sugen på gottis hela tiden. Hur gör ni gott folk??

Nä positiva tankar Sofie..tänk positivt...dahhhh

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-14 16:29:55

Ska du och jag börja på lite vattengympa Sofie? Det sägs att det är den skonsammaste träningen!

jag behöver också röra mig fast jag inte kan.. Eller jo jag kan röra mig lite men sen blir jag liggandes i 2 dagar. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela