ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Måndag

Publicerad 2010-01-18 16:35:25 i Allmänt,

Shit ingen sömn inatt heller. Tyra vaknade i lagom tid då jag och Daniel skulle gå och lägga oss och sen var hon vaken till nått över 3. Så idag är det inga små påsar som dekorerar under mammans ögon. Tur för henne att hon är min ögonsten så att det inte går att vara irriterad utan den lilla solstrålen har busat och charmat som vanligt idag.
Vi har idag varit hos barnmorskan och kollat hur det är med lillen i magen. Allt såg perfekt ut men jag fick numret till sjukgymnasten så att jag kanske kan få lite övningar som ska hjälpa min rygg. Fick även tid för att göra glukostestet (urk, kräk och halsbränna) Men man blir alltid lika glad när man går därifrån för det känns så mycket verkligare då.

Satt just och kollade myter om det är en pojke eller flicka som bor i min mage. Men blev inte klokare för det.


Tecken Pojke Flicka  
Bebisen hickar Lite Mycket
Magen

Toppig framåt

Bred åt sidorna
Magen Långt ner Högt upp
Din hud Torr Mjuk
Ditt hår Tjockt & glansigt Tunt & matt
Bebisens hjärtljud Under 140/min Över 140/min
Illamående de 12 första veckorna Nej Ja
Sover på

Vänster sida

Höger sida
Hormon rand Tydlig rand Ingen rand
Du är sugen på Sött Surt& salt


*Än känner jag inte hur mycket bebben hickar
*Magen är ganska lik när jag väntade Tyra så mer bred åt sidorna
*Just nu är där mest mage långt ner
*Min hud är Torr
*Håret är tjockt men ganska matt
*Hjärtljudet på bebben låg på 151
*Jag mådde illa de första 12 veckorna
*Sover på höger sida
*Än ingen rand men det hade jag med Tyra
*Jag är sugen både på sött,surt och salt

Så som ni ser så var det inte till något hjälp alls.

Enligt kinesiska testet så väntar vi en flicka så det återstår att se om det stämmer:)

Så vad gissar ni på att det kommer bli??

Nä om man skulle göra sig en milkshake och lägga sig och vila en stund medans Tyra vilar.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-19 10:34:25

Va kul att du börjat blogga igen! I will follow you! =) (kanske lät lite creepy men du fattar)



Kram

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-01-19 11:48:52

Ha! Nu har jag också hittat dig! Sånt här måste man avisera ju ;) Jag kommer också att stalka dig moahahaha hiihi.



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela