ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

What´s up

Publicerad 2010-01-26 10:08:08 i Allmänt,

Just nu sitter jag och Tyra och myser framför tv:n. Eller ja jag sitter med datorn i knäet och hon kollar på Ben & Hollys lilla kungarike. Eftersom det är lite kallt har vi hämtat täcket men Tyra skulle dock överdriva och skulle ha sin nya mössa på sig:-) (så kallt är det dock inte hehe)
Igår när vi varit hos tandläkaren så passade vi på att ta en runda på stan och se vad affärerna hade att erbjuda. Till Tyra blev det en klänning, klämma, superbra kritor och en barbamammamössa från gamlemormor och till mig blev det ett par strumbyxor.
Sen tog vi även en runda uppe på Babyproffsen för att kolla lite till bebben och för att hämta blöjhinken från Pampers. Sen gick vi runt hörnet och tog en fika. Tyra fick en bulle och var grymt nöjd med att få äta själv:)
Honn skötte sig exemplariskt och där var en äldre herre som kom fram och klappade henne på kinden och sa 2 ggr til mig att det var en helt underbart sött barn jag hade *stolt*. Självklart håller jag med honom till 200% men shit vad det värmer när en främling säger något sånt:-D

Så vad har annars dagen att erbjuda?? 
Jag har tänkt måla om Tyras docksäng så att den ska passa in i hennes nya rum. Sen kanske börja fixa med mitt vitrinskåp som ska göras i ordning innan vi flyttar in. Bilder kommer sen när det är klart.
Vad ska alla ni andra hitta på så här på en tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela