ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Håll tummarna

Publicerad 2010-01-31 10:05:13 i Allmänt,

för jag sitter just nu och budar på en helt underbar bodysuit från Hugin & Mugin på tradera. Den är helt ny och om jag vinner den så blir det första kläderna till bebben ifall det blir en flicka (vilket jag gissar på). Ska ju givetvis leta efter den perfekta dräkten till en liten kille också så att man är förberedd. Hmm tror jag börjat så smått att boa eller nått för jag har blivit helt fixerad vid saker som måste fixas innan liten kommer. Tjatar dagligen på Daniel om att han måste få hem mjukliften så att jag får se hur den ser ut och om jag kan tvätta den så jag kan börja pyssla med vagnen. Sen vill jag köpa shoppingkorgen så den är hel och fixa vagnunderhållning till båda mina älsklingar. Eftersom här är ganska gott om plats så tänkte jag att Tyra ska få en ratt eller nått sånt som hon kan leka med och den lilla får ju ha något fint att titta på. Sen all planering till huset...ja åhh va härligt det är:-)

Åhh nu hittade jag en bodysuit från Molo också som det blev ett bud på ;-D så nu får det allt bli en liten tjej så jag kan få använda dom ju hehe. Fast blir ju givetvis lika glad om det blir en pojke. Då kommer det verkligen behövas shoppas. 

Idag blev det mycket babysnack men det är ju trots allt bara 103 dagar tills plutt ska komma så det börjar ju bli ganska verkligt och nästa lördag ska vi och kolla på lillen på 3D. Längtar längtar längtar!!!!
Nä nu får jag gå och byta blöjan som luktar skunk här hemma. 

Hasta la vista people.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela