ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Hmm kanske därför??

Publicerad 2010-01-14 10:41:57 i Allmänt,

Imorse när jag undersökte lilla älsklingens mun så såg jag en liten liten vit plutt som var på väg ut. Hmmm kan kanske denna lilla jäkel ha varit del i hur Tyra mått den senaste tiden??? Visst det har säkerligen varit en förkylning också men jag tror ändå att tanden har varit med på en liten hörna?
Ialla fall så nu har vi då snart 5 tänder att skryta om hehe. Och eftersom de andra tänderna kommit i par så dyker väl snart nr 6 också upp. Tja tjejen växer ju och tanken var väl inte att hon ska gå runt med 4 tänder i munnen resten av sitt liv hihihi...mycket mycket sött nu men kanske mindre charmigt när man fyller 15.
       
Just nu sover hon (återigen till tonerna av R.S) så då passar jag på att slappa lite här och sen ska jag inta ryggläge i soffan och kolla på Våra bästa år. Ingen favorit direkt men är man trött så duger det att slötitta på.
Inte något program där man behöver anstränga huvudknoppen.
Har haft en tuff natt eftersom Tyra vaknade 2.15 och ville inte somna om förrens 5.30 dahhh men man kan ju inte heller bli direkt arg när hon vaknar på ett strålande humör och sen bara är ett litet charmtroll som vill mysa.
Så nä det får nog bli att ta det lugnt nu på förmiddagen och sen KANSKE åka in till stan och hämta kläderna som jag beställt till Tyra. Hade egentligen tänkt göra det imorgon när vi skulle på 1-års kalas men nu är det inställt så då kan vi lika bra trakassera HBG idag (om jag orkar).
Nä känner att nu bara maler jag så då bryter vi här och kanske slänger in ett inlägg ikväll.
Ha en bra dag världen.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela