ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Muuu muuu *fniss*

Publicerad 2010-01-22 14:03:33 i Allmänt,

hörs det från barnvakten. Tyra ska vila och valde att ta med sig sin nya present in i sängen. Det är en glassbil med en kossa i från Little People som Tyra fick i försenad födelsedagspresent från Matilda igår. Det är så kul att se när hon fastnar för leksaker och sitter och pillar med dom. Så funderar på att köpa fler grejs från den serien. Har ju massor massor av leksaker som ska sorteras och packas ner tills lillebror/lillasyster är redo för dom. Och då har vi plats för nya roliga leksaker.

Förresten jag vågar knappt tro det men vi har köpt ny vagn. En Emmaljunga tvillingvagn som är helt okej. Egentligen skulle jag köpa en helt ny vagn och den skulle vi beställa i mars/april men igår kväll när jag hämtade Daniel och hans arbetskamrat från after work så passade vi på att titta på deras syskovagn som bara stod och tog plats och knappt var använd. Den var superfin och man kan reglera handtag och vända det också (precis det är mina önskemål) och där var mjuklift med också. Och vi fick den till ett riktigt bra pris så jag är superduper nöjd men vågar knappt tro att det gick så lätt att hitta en vagn som jag tyckte om och som inte kostade en förmögenhet. Och pessimist som jag är så väntar jag bara på att dom ska ångra sig eller att nått annat går snett så glädjen kommer först till 100% när den är här hemma.

Nu till något helt annat...idag är det 
 
* 5 månader sen jag och Daniel lovade att älska varandra tills döden skiljer oss åt<3
* endast 112 dagar till lillplutt i magen alias Ragnar är beräknad att komma ut till oss så med andra ord har jag gått 60% av graviditeten nu:-D
* fredag vilket betyder "familjemys" hehe nä allvar vi ska gotta till det med en mumsig Ceasarsallad som ätits 2 gånger i Ugglehuset och är en av favoritsalladerna.


Men ha en trevlig helg alla så ska jag fixa till mig så att Tyra och jag kan köra och slåss med alla andra som ska fredagshandla på Maxi 



Brum brum världen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela