ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Så var det en ny vecka

Publicerad 2010-01-25 09:22:38 i Allmänt,

Idag ska vi till tandläkaren för Tyra lyckades ramla i torsdags och slog till sina 2 framtänder, fick en liten boxarnäsa och fläskläpp. Vad är liksom oddsen när man knappt har några tänder i munnen att man ska slå till dom få där är. Men det var i alla fall bara till att ringa försäkringsbolaget och tandläkaen i fredags så nu är vi bokade till klockan 13 idag. Men en tur in till stan när det ändå är löning är väl inget att klaga över;) '
Kanske kan hitta något kul som kan få följa med oss hem idag. Sen blir det även en tur upp till babyproffsen för att kolla om jag skulle kunne beställa ny varukorg till nya vagnen. Japp ni läste rätt....syskonvagnen är här nu så nu kan jag andas ut:) min söta underbara make som egentligen inte tycker att vi ska fixa för mycket redan för det är LÅÅÅNG tid tills bebben kommer plus att det blir bara mer för oss att flytta, överraskade mig i fredags med att ha vagnen med sig hem:-D han tyckte det var så sött att jag var så glad över den så då kunde jag ju bara bli ännu gladare om han hade med den hem till mig<3 hur gulligt är det inte liksom att resonera så.
Aj Löööööööv him.
Det är så himla skönt och härligt för vi har kommit in i det här nykära igen och allt känns så himla underbart.

Se hela bilden


 








---------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela