ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ledsen

Publicerad 2010-07-22 22:59:34 i Allmänt,

Helt otroligt hur ord som folk inte tror betyder något när de kommer ur deras mun kan kan såra och få tillbaka en i gamla tankemönster. Känner mig just nu ledsen och ensam och bara undrar vad det egentligen är för fel på mig.
Ska ta lilla loppan och gå och nanna och hoppas på en bättre start på morgondagen än vad slutet på denna dagen blev.
Älskar mina barn så sjukt massor och skulle inte klara mig utan dom.

Kommentarer

Postat av: CiliaH

Publicerad 2010-07-23 00:19:47

Men gumman! Vad har hänt?

Jag finns här om du behöver spy av dig



Kram

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-07-23 10:35:36

Fint ditt kort blev!! Du måste lära dig att den enda sak man kan kontrollera e sin egen reaktion, folk kommer alltid att säga o göra dumma saker, det e vad DU gör med det som betyder nåt. Du har alltid ett val. Hoppas du förstår vad jag menar. Men finns om du behöver prata. Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-24 08:40:28

kloka ord av kusin vitamin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela