ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

***Lillördag***

Publicerad 2010-07-07 11:05:41 i Allmänt,

Här började dagen klockan 5,45 när jag inte kunde hitta Tileas napp och fick leta som besatt. INGENSTANNS fanns den och givetvis ville snuttan ha den. Höll på att leta mig knäpp och Daniel tyckte nog mest att jag var pain in the as för han ville ju sova sin sista timme. Till sist dök den upp och ni kan aldrig ana var den hade gömt sig. I min trötta förvirring hade den hamnat på Tileas mage när jag bytte blöja inatt så den satt fint under hennes blöjkant och gömde sig. Hur sjukt är inte det liksom?!?!
Sen var det ju då dax att jaga ett urinprov från Tyra som skulle lämnas till doktorn idag. Gjorde precis som dom sagt till mig men nope det gick inte så vi fick börja om igen och mata henne med massor av vatten. Till sist gjorde hon det hon skulle på pottan så vi fick det vi behövde. Vill ju verkligen inte att hon ska gå med uvi för det kan ju vara farligt. Dock är febern försvunnen idag så det verkade ju inte vara något. Kanske bara sån där 3-dagars feber. Skönt om hon är frisk nu så vi faktiskt kan hitta på något denna veckan nu när solen hittat hit. Har tänkt att vi skulle åka en sväng till Fredriksdal och titta på djuren någon dag. Sen på fredag kan hon ju inte vara sjuk för då ska vi ju äntligen träffa Familjen B. Det ska bli grillat och barnen kan leka tillsammans. Har väl en del att prata om eftersom det var LÄNGE sen vi sågs, brukar aldrig vara tyst när vi ses och hörs:-)
Annars vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på i veckan. Någon som har några bra förslag om vad man kan hitta på själv med 2 småttingar?
Nä nu är jag så patetisk att jag ska kolla klart på Våra bästa år och sen ge mig ut i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela