ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

SuNsHiNe YeAh YeAh

Publicerad 2010-07-05 12:35:09 i Allmänt,

Åhh härliga sol är tillbaka:) Dock började veckan inte allt för kul, Tyra har hög feber så det blir till att vara hemma hela dagen. Hon är inte alls gnällig utan helt som vanligt fast när man tar i henne så nästan bränner man sig. Hon får alvedon och sover massor. Snuttisen då <3
Själv har jag passat på att slappa i solen men fick ta en paus då Tilea ville mysa lite med mamma vilket är helt okej för min del. Mina sötnosar är det viktigaste.
Imorse var det dax för vägning igen och nu har jag passerat 5% av min startvikt och fick sätta ett nytt delmål. Hoppas hoppas hoppas att jag ska hinna nå det innan Tilea dop. Vill ju vara fin på min snäckas stora dag. Så det gäller att kämpa på. Ikväll blir det promenad med mamma och sen tänkte jag även hinna med att ckla på motionscyklen en stund. Till mat hade jag tänkt laga helstekt kyckling med citron och färsk basilika. Vad som serveras till har jag ännu inte bestämt mig för utan det får bli en överraskning.
Känns faktiskt kanon att gå på vv och jag tycker det är kul att göra det tillsammans med mamma. Alltid lättare när man kan stötta varandra. Bara tråkigt att det alltid finns folk som måste ha något negativt att säga till en, att dom inte bara kan glädjas med mig att jag har hittat något som fungerar för mig och får mig att må bra. Att det faktiskt är min tur nu att få bli smal och fin. Inte mår jag väl bra att alltid vara knubbig och tycka det är pest att köpa kläder för ingenting sitter som jag vill. Nä nu fan ska jag klara detta och se ut som jag vill.
Tur man har sina nära som stöttar en. 
Nä nu ska inte detta bli något negativt inlägg för jag mår BRA, KANON, UNDERBART, PERFEKT ja ni förstår:-)
Och nu kallar filten eftr mig igen.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-07-05 22:05:25

Va kul att det går så bra för dig!

Jo för mig går det också bra. Men jag har ungefär lika mycket som du som jag ska tappa och jag har gett mig F A N på att det ska vara gjort till nyår.



Hejja oss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela