ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Torsdag är det idag:-)

Publicerad 2010-07-01 11:26:21 i Allmänt,

Solen börjar titta fram bakom de stora molnen och himlen börjar faktisk se blå ut. Härligt härligt säger jag för ikväll vill vi ha fint väder. För då ska nämligen jag och mina tjejer gå och kolla på Mora Träsk. Vi ska ha sällskap med kusinerna och svägerskan. Kan vara skönt att vara 2 vuxna eftersom det säkerligen kommer bli mycket folk och jag är rädd att Tyra ska komma bort.
Älskar göra saker med barnen och är övertygad om att det kommer bli en perfekt kväll.
Matsäck ska ju givetvis packas så egentligen borde jag stå och steka pannkakor just nu, man måste ju organisera och planera mycket mer nu för att saker ska glida på som dom ska.
Sen ska vi snart få besök av min moster så jag borde även plocka undan här hemma lite men alla måsten gör mig bara trött just nu plus att jag lyckats vrida min handled så jag har megaont så jag tar en paus och bloggar lite skit och kör lite pekfingervals:)

Har faktiskt börjat ta tag i Tyras rum och beställt lite dekoration till de nakna väggarna. Eftersom allt handlar om Puh för vår lilla donna så blev det Ju helt klart Nalle Puh och hans vänner som hamnar på väggen. Sen har jag köpt lite saker på nätet till Tileas dop. Har bestämt vad vi ska äta och vilket färgtema som vi ska följa. Sen är inbjudningskorten skickade. Ja en liten bit har jag kommit. Vill ju att det ska bli lika fint som Tyras.
Men klantarsle som jag är så lyckades jag skicka det kort som blev över och där inte stod något på till Daniels mormor. Hon ringde igår och var helt sur och otrevlig. Hmm nä för det är ju inte mänskligt att göra fel. Hon frågade flera gånger om det var jag som gjort så och vad tänkte jag egentligen...mitt svar blev "Hallå jag har 2 småbarn så det är fullt upp och då kan det bli lite fel" men nä hon var inte glad och sen hade vi skrivit fel adress så hennes granne hade fått komma in med kortet till henne...dahh får väl skylla på att tantan är gammal och gaggi. Tur man själv har en söt bullmormor:)
Nä nu är det tydligen slutbloggat för jag hör ett MAMMMMMA buhu *snyft*  från Tyras rum så det är väl dax att ta upp snäckan från sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela