ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Duktig

Publicerad 2010-06-17 11:33:05 i Allmänt,


känner jag mig nu efter en promenad med pansarvagnen i snabbt tempo Bårslöv runt. Vädret är sådär men det var riktigt skönt att gå i för man blir så slö när det är så himla varmt. Men nu är Proppan hemma så nu kan du där uppe titta fram bakom molnen igen. Vill verkligen att sommaren ska börja på riktigt nu, jag menar vad är detta för väder.
Men men på dagens program står ett besök till bvc och göra mammasamtalet sen ska jag köra in Daniel och Tobbe till stan där dom ska ta sig någon öl och prata skit. Så det blir bara jag och mina tjejer hemma ikväll. Får väl se vad för kul vi kan hitta på. Är faktiskt riktigt sugen på att baka så kanske blir det till att slänga ihop en vetedeg och fixa lite kanelbullar. Tyra gillar skarpt att hjälpa mamma med nästan allt. Det är bara när man frågar om vi ska städa som hon svarar NEJ och springer allt vad hon kan. Hehe verkligen min dotter:-) Detta är kanske inget min pedantiska make hurrar över för på den biten önskar han nog verkligen att hon var mer lik honom.
Sen behövs det typ alltid plockas undan här hemma och man hinner precis bli klar med hemmet så är det dax att börja om igen. Hmm är det så här det är att vara vuxen?
Nu ska jag göra ännu en vuxengrej och betala räkningar.
Njut ni där ute som kan se Herr gul på himlen så "njuter" jag av alla moln:/



.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-06-19 11:52:48

Haha hon är smart lilla Tyra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela