ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

...

Publicerad 2010-06-14 09:39:23 i Allmänt,

Det hinns inte med att skriva så mycket just nu som ni märker men ska försöka bli bättre.
Just nu har Daniel semester så vi har varit runt på en del småäventyr och sen har jag ett ganska stort projekt på gång som tar mycket tid och planering..men det kommer bli kanon:) Nu skriver jag inte mer om det för än så länge är det en hemlis;)
Sen har jag ju mina 2 små prinsessor som gillar mammas uppmärksamhet så rastlös det behöver jag inte vara bekymrad över att bli. Men shit va härligt det är med barn. Visst Tyra är i en supertrottsperiod och testar oss massor, men största delen av tiden är hon ett riktigt charmtroll som ger oss många skratt.
Ungen är riktigt smart. Sen lilla Tilea är med mycket mer och är hur snäll och go som helst...hon äter, sover och myser och är nöjd bara hon får vara med i mammas famn. Så när min nya ringsjal kommer så blir det kanon. Jag har helt underbara barn och dom är det allra bästa som jag någonsin gjort i mitt liv. 
Nä nu ska jag ta och slå min man i Buzz och visa att jag är så mycket smartare än han;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela