ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Helgen som gått

Publicerad 2010-05-02 12:51:40 i Allmänt,

I torsdags slog min förkylning på och jag kände mig helt död. Inte blev graviditeten lättare med att näsan skiftar mellan att vara helt stoppad och sen rinna så man inte gör något annat än att snyta sig. Så nu kör jag med rudolf-med-röda-mullen-stilen och känner att var jag inte sexy mama innan så är jag det definitivt inte nu. Lillo i magen trycker sig neråt så att man knappt kan gå och eftersom jag idag är i v.38+2 så röstar jag för att det är dax att komma nu. Dock har jag inga större förhoppningar om det utan försöker ta dagarna som dom kommer och ha lite småpojekt att beta av.
Det har gjort det lite lättare att koppla ifrån nu när vi pysslar en hel del med kaninisen och Daniel har varit ledig i 3 dagar. Trädgårdsmöblerna har blivit tvättade och ska oljas in om några dagar, grill har det investerats i och invigts och det har blivit  både väla och Maxi besök och igår var det kalas.
Just för tillfället så njuter Tyra av att inte ha morsans uppmärksamhet och kladdar banan över hela köket så strax ska det städas undan. Planerna är att hela lilla familjen ska ge sig ut på promenad i hålan där vi bor och kolla upp den här omtalade lekplatsen. Sen blir det till att kolla på vårt inspelade Körslagetfinalen (japp nördar som vi e så kollar vi på det) och sen är tanken att det ska bli en härlig söndagsstek till kvällsmat. Dock vet jag inte vad jag tänkte när jag tog upp modellen mosterstek ur frysen. Daniel lär ha matlådor en hel månad.
Nä snörvel snörvel så blir det nu att plocka undan så vi kan ge oss iväg.
Tjingeling

Här får ni en bild på tjocka tjocka moi..har ju isolerat mig lite från världen så får väl bjussa på det

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-02 13:03:53

Fin du e Sofie!

Snart kommer de små. Jag har värkar varje dag och får knappt sova men inte är det någon som vill titta ut för det... ;)



Visst va det den 5 maj hos Cecilia va? Kram och krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela