ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Måndags flum

Publicerad 2010-05-03 08:09:11 i Allmänt,

Morsan börjar med att tacka för att det finns barnprogram:) Vår lilla busunge slår upp dom blå säger Heej med ett leende, flyger upp ur sängen och förväntar sig att vi andra ska göra likadant. Så det blir till att vagga upp, bre macka och hälla upp yoggi och efter frukosten sätta henne en stund framför tvn till barnprogramen så att jag också hinner vakna:)

Så var det då måndag igen och som det ser ut nu så har vi bara planer på onsdag så det blir en överrraskning vad resten av veckan har att bjuda på. Ett projekt som jag har är iallafall att fixa i ordning min garderob för där är big kaos. När det gäller barnenes garderober så ligger allt perfekt och Daniel får INTE lägga in kläder för det hamnar aldrig där jag vill ha dom. Men min egen garderob har blivit åtsidosatt och allt ligger nu i högar också drar man ut det man vill ha. Lika bra att göra det nu när man har tid för sen lär det väl inte hinnas med.

Nu vet jag knappt vad jag babblar om och inget kul är det så jag kan lika bra göra lite nytta.

11 dagar kvar till bf :-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-03 09:52:26

Har hon ngt favorit program? Anton gillar att se på Händiga Manny =) haha!



Ses på onsdag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela