ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Tisdag var det idag ja

Publicerad 2010-05-04 20:34:12 i Allmänt,

Tisdags kväll och jag sitter och slappar en stund här vid datorn. Ingenting på gång här inte utan allt är åter som förr där det kommer en del förvärkar och kroppen är öm men annars nada.
Hade en barnfri förmiddag och den gick åt till att vila och sakna Tyra MASSOR. Kollade på klockan typ var femte minut. Men till sist kom mitt lilla gryn och då kunde jag pussa massor på henne.

Vi har även hunnit med bus, hämta farsan på jobbet, handla på Maxi och slappa till barnprogrammen.
Snart ska miniplutt gå och nanna och jag ska landa på bäddsoffan och mysa med DaDa. Har även planer på att göra en skål med nyponsoppa med mandelbiskvier i. Hur in i bomben kommer man bara på sådär att man är sugen på det?? Iallafall så gjorde jag det och kan nu inte sluta tänka på det. Hmm man kan ju nästan tro att jag är gravid;)
Men förhoppningsvis inte länge till. Och jag har absolut ingen aning om vad det är för en liten filur i magen.
Någon som vill gissa??




Korten är inte från idag men det får ni ta. Så gissa nu...Påg eller Tös???

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-04 22:44:22

Det är en miniTyra!!!! En tösabit alltså ;)

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-05-05 15:51:14

Nope det e en Persson pojke som ligger där o myser o inte vill komma ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela