ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Brrrrr

Publicerad 2010-11-02 09:35:00 i Allmänt,

Borde egentligen inte sitta här vid datorn för det är hög tid att gå och fixa till mig. Idag är Tyra på dagis och eftersom dom aldrig behövt ringa mig under dessa 2 veckor som hon skolats in så vågar jag mig nu hemifrån. Det blir en tur till Öf och träffa lite andra mammor. Tilea börjar ju bli stora tjejen så hon tycker det är kul med andra barn. Storasyrran är givetvis favoriten även fast det ibland kan bli lite för hårdhänt lek från Tyras sida. Tilea är dock duktig på att visa när hon tycker att Tyras lekar är lite för tuffa, då vrålar hon till och Tyra slutar oftast. Annars kommer morsan till undsättning;)

Annars what´s up??
Det är verkligen höst ute nu, men vädret till trotts så tog jag mig en jogging/powerwalkrunda med Tilea efter vi lämnat av Tyra.
Man får ju se till så att jag och lillan också får frisk luft. Dock kan jag ärligt säga att jag uppskattar INTE när det småduggar och blåser samtidigt. Sen blir det inte bättre av att jag gått hemifrån utan mössa, så öronen finns där inte mycket känsel i. Snygge man e i knallröda öron måste jag säga, tur man inte har några fetestora öron för det hade varit svårt att dölja dom;)
Ikväll står träning på schemat. Blev ingen spinning igår för det krockade med Daniels träning och jag offrade mig eftersom jag vill att han ska komma igång igen så han kan bli litta glader igen. Men som sagt ikväll är det MIIIIIN tur att få work out.
Nä har verkligen inte tid mer just nu, för då hinner vi inte iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela