ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

;)

Publicerad 2010-11-04 12:56:07 i Allmänt,

Zombietorsdag idag....varför kan inte våra nätter i det här huset bara börja funka?? Inatt blev det inte mycket sömn och det slutade med att Daniel och Tyra sov på soffan och jag och Tile i vår säng. Bara det blir lite sömn så struntar vi just nu i hur och var vi sover.
Och när Tilea vilade i förrmiddags så passade jag på att ta mig en vilopaus. Nu håller jag då på att bestiga tvättberget mount everest. Att tvätta och hänga upp är inte så farligt, men finns det något trååååkigare än att vika och lägga in i garderoberna? I alla fall så passar jag på att städa och fixa med tvätten nu innan jag ska gå och hämta storloppan på dagis. I eftermiddag är planen att vi ska hänga lite på lekplatsen här i hålan. Frisk luft kanske gör mina ögonstenar trötta så dom sover heeeeeela natten:) (man måste väl få drömma hehe)
Men förutom sömnbiten så är det faktiskt riktigt bra här hemma hos oss. Maken och jag känns redan mycket närmare varandra och jag mår faktiskt riktigt bra:)

Ikväll är det då dax igen för att träna. Härligt att bränna lite fett och bara få vara.
Nu åter till min härliga tvätt som ligger och hånskrattar åt mig och vägrar försvinna om jag inte själv tar tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela