ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Nu kör vi

Publicerad 2010-11-26 10:00:40 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad, eller rättare sagt jag tror det är jag som blivit det. Där stod Sofie och då måååååste det ju absolut vara mig Sicka menar;) Om inte så gör jag det i alla fall:)

4 saker jag gjort idag:

Myst med barnen <3
Läst bloggar
Skrivit matlista
Tänt ljus i massor (mysfaktor på hög nivå!!!)

4 saker jag ser på tv:

Cougar town
Dödlig fångst
Halv åtta hos mig
Greys anatomi

4 saker jag längtar efter ;

Den dagen då jag nått min målvikt
Mer pengar
Dagen då maken inser att en kattunge e precis vad frugan vill ha:)
Att få sova hela nätter

Så nu fick ni påfyllt av spännande-sofie-fakta

Säkert är där något litet som ni inte visste om mig.





Kommentarer

Postat av: sicka

Publicerad 2010-11-27 10:19:42

Såklart jag menade dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela