ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Tummen upp

Publicerad 2010-11-01 15:04:09 i Allmänt,

Idag är humöret lite mer på topp faktiskt. Jag och barnen hade stora planer för dagen men det blev bara en hemmamysdag och vila upp oss efter helgens ruckande på våra rutiner.
Jag går och plockar och fixar här hemma just nu medans en trött och lite småpipig Tyra ligger på soffan och lilloppan tar en liten vilopaus. Ikväll blir det ett spinningpass på gymmet och det ska bli najs najs. Önskar bara jag kunde ta mig i kragen och vara bättre med min mat.

Om jag ska lägga in liiiiite gnäll i dagens bloggande så är det väl att jag har FRUKTANSVÄRT ont i min käke. Har fått en inflamation runt min visdomstand som nu har gått ner i käken så jag kan knappt stöta emot där utan att det gör ooooont. Vet att jag borde gå till tandläkaren men då vet jag att dom kommer dra ut skiten och det vågar jag inte. Är rädd för tandläkaren!!!! Så nu går jag på panodil för att få bort inflamationen istället. Håll tummarna för mig att det går åt rätt håll så jag kan ha kvar min lilla plåga.

Så annars hur är det då med denna Persson??
Jo mitt humör har som sagt svängt och det känns ju skönt. Kanske inte ska lämna ut allt i bloggen men jag kan ju säga så här att det är tufft för förhållandet att ha 2 småttingar och få minimalt med sömn. Älskar min make men det känns som vi glider ifrån varandra och att det inte kommer finnas ett oss kvar snart om vi inte lägger manken till. Och det är väl det vi har bestämt att vi ska göra, att vi ska fixa det här och vara ett vi för alltid.
Sen har jag ju typ världens sämsta självkänsla och självförtroende och ibland går det inte att hålla masken uppe. Jag har ju en förmåga att oftast känna mig utanför och att jag inte passar in. Att folk helt enkelt tycker illa om mig. Detta gör ju då min vardag lite tuff ibland och då ramlar masken av och mitt humör faller.
Jag är en väldigt känslig person även jag inte alltid visar det. Och innerst inne är det nog inte så många som känner mig.
Nä vet ni gott folk nu pockar en stor liten på mammas uppmärksamhet så tack för idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela