ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Då tar vi lov;)

Publicerad 2010-10-21 14:07:53 i Allmänt,

Som ni märker så poppar där inte upp så många inlägg i bloggen som det brukar.
Jag trodde att vi var på återhämtning men noooo.
Här sover vi mindre än någonsin så nu går jag runt på ren vilja. Mina älskade döttrar tror att man ska vara vakna hela nätterna och hela dagarna. Resultatet av detta blir en trött mamma, trötta och gnälliga barn.
Sen att Tyra just nu håller på att skolas in på förklskolan gör inte saken bättre.
Så istället för att känna ångest för att jag inte hinner/orkar skriva så mycket som jag vill så är det numera full fokus på barnen och skaffa mig energi. Så jag tar höstlov och återkommer så fort krafterna kommer tillbaka och nätterna i slottet nyttjas för att ha stängda ögonlock.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-10-27 07:39:46

Så där blir det ju i perioder. Och bloggen finns ju kvar när ni kommit i fas igen.

Hoppas ni snart får ordning på sovtider, inskolning m.m. Vet vilket stök det kan vara. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela