ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Tra lalala lala

Publicerad 2010-10-01 11:34:07 i Allmänt,

Härliga fredag!!!
Det är helt underbart väder ute och jag mår bara så himla bra idag.
Har precis kommit hem från sången med barnen så nu snusar dom gott båda två. Idag var Tilea vaken hela tiden vi sjöng och bara satt och hade det mysigt medans jag och Tyra dansade och hade oss. Tyra börjar dock bli varm i kläderna och känna sig hemma där så nu klättras det på pallar och annat hon hittar och sitta hos mamma som hon gjorde första gången är bara att drömma om.

Så varför är jag då så glad??
Jo jag fick en överraskning av mina älsklingar igår. Jag har fått båda mina födelsedagspresenter i förskott och är så grymt glad för dom. Den första fick jag i tisdags när vi var på Väla och det var ett par ordentliga träningsskor som är sååååå himla snygga. Nästa lördag öppnar gymmet och då börjar sista vägen till att bli smala morsan.
Sen min andra present fick jag ju som sagt igår och det är att jag ska få gå och klippa av mitt långa hår.
Har varit så grymt trött på mitt torra, tråkiga hår länge nu men har inte fått klippa av det för maken för då hotar han med att raka av sitt hår och näääää det vill jag inte. Men i alla fall så igår hade Daniel mailat en gammal kompis till honom som har en salong i stan och frågat om hon hade tid. Så nu ska jag bara boka tiden så ryker den långa hästsvansen (hoppas jag). Får ju se vad frisören säger för jag skulle vilja göra något coolt med håret.
Min kusin har en grym frisyr men jag är inte den som härmas plus att det är nog inget som skulle passa på mig.
Så nu sitter jag och letar efter fina korta/halvkorta frisyrer som skulle kunna klä mig och som är lättskötta.
Det är ju ett måste eftersom jag är en småbarnsmamma och lägger knappt ens 10 minuter på smink och hår.
Har ni några förslag så kommentera gärna och lägg en länk så jag kan kolla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-01 12:01:21

DU är bara sååå snygg :) Skönt att höra att humöret är på topp :) Kram

Postat av: MOLEI

Publicerad 2010-10-01 12:02:39

MOOOLLYS är tillbaka!

Allt bra med dig? KRAM :D

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-10-01 12:17:08

v: det tkr jag för det är jätteskönt att gå i!:)

Postat av: Maria - fashionstars ☆

Publicerad 2010-10-01 12:25:23

underbart med fredag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela