ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Award

Publicerad 2010-09-30 21:45:25 i Allmänt,

weeeiii jag har fått en award från min vän Cecilia 
Blev superglad :-D



Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa en favoritbild och skicka vidare till 5 andra bloggar.

3 saker

  • Min älskade älskade familj. Jag har en underbar make som är precis lika knäpp som jag och tillsammans har vi fått dom finaste flickorna man kan tänka sig<3
  • Min underbara mamma som finns där för mig i vått och torrt!!!
  • Denna lycka som jag känner just nu. Att må så här bra betyder mycket för mig.


Dock har jag svårt att välja vilka bloggar som jag ska skicka den vidare till så jag ger den till alla de som läser min blogg och själva bloggar.


Och här kommer en av mina favoritbilder

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-10-01 08:59:12

sv: jaså?:D dom är faktikst ganska stabila

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-10-01 11:17:01

sv: haha ojdå:D men ahr du testat kilklackar?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela