ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Kysst av en ängel

Publicerad 2010-09-01 22:34:27 i Allmänt,

Åhh vad jag ser fram emot imorgon:)
Ska till Landskrona och träffa en tjej som jag mailat med ett tag. Jag tror jag berättade om henne för några veckor sedan.
Iallafall så har vi nu bestämt att vi ska ses och låta barnen leka. Visst är det kul att lära känna nya människor:)
Men måste erkänna att det känns ganska nervöst.


Idag har vi bara varit hemma och fortsatt gräva bland kartongerna...dahh det tar ju aldrig slut. Man kan verkligen inte tro att vi bytt upp oss i storlek på boende.
Tyra har varit kanonduktig och hjälper till med Tilea. Hon är nog världens bästa storasyster.
Det verkar det som Tilea tycker för hon är helt impad av Tyra och gillar att titta på henne och nu har hon börjat "snacka" med henne också. Höga toner kommer det när Tyra är i närheten:)
Tyra diggar sin lillasyster också. Det är så sött:)
Ofta kommer Tyra och pekar på Tileas smultronmärke och säger "aj"...jag försöker förklara att Tilea har inte ont där utan hon har fått en puss av en ängel. Tittar man från sidan så ser det ut som ett hjärta.


Nä ush va trött jag är...babblar bara en massa så då får det bli till att plocka bort tandpetarna som håller upp ögonlocken och krypa ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela