ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Jiiipppii

Publicerad 2011-04-12 09:52:42 i Allmänt,

Yeeeay vilken trevlig överraskning jag fick imorse. Vågen visade ett nytt tiotal och det känns najs najs najs:)
Nu ska jag bara lyckas hålla mig på denna sidan och fortsätta ner mot nästa tiotal.
Inte kommer jag ju nå min drömvikt tills Tilea fyller 1 men jag ska i alla fall vara några kilo lättare än vad jag är i denna skrivandes stund.


Detta är snart ett år sedan och då var jag 32 kilo tyngre:)


"Tyyyya e inte ba mamma, inte baaa" har jag fått höra nu sen igår morse. Nä Tyra är inte bra. Krupphosta på kvällar och nätter och ögoninflamation och förkylning är inte kuligt alls. Hon är liksom bara sådär liiite dålig så att hon liksom blir pipig och gnällig men förutom det är pigg och busig. Hmm låter motsägelsefullt men ni fattar va:)
Så just nu ligger hon och myser i sin säng och kollar på Pippi Långstrump. tur att hon fick Pippi-boxen i julklapp för det kollas en del Pippi-filmer nu när man "inte e baa" och sen inte vill nanna på kvällarna.


Sen kan ni fatta att imorgon är det 1 månad tills Tilea fyller 1 år...hallåååå liksom. Var tog den här tiden vägen??
Mammas lilla bebis är ingen bebis längre.
*Hon har börjat stå själv mer och mer
* Hon kallar mammmma
* Hon älskar mat av alla de slag
* Hon ääälskar att leka med storasyster
* Har ett jäkla humör och vet redan vad hon vill och inte vill:)
* Är världens sötaste snart-ett-åring
* Är en riktig liten busunge som förgyller vårat liv<3


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-12 16:57:20

Hejja dig Sofie!!!!!!!!

Du är jätteduktig!

Postat av: Fatima

Publicerad 2011-04-12 20:31:25

Barn är så underbara.. Vad fin du var som gravid =)



Tilea är så fint namn, har aldrig hört det namnet tidigare. Var kommer det namnet ifrån?



Du har en super fin blogg med super bra uppdatering är så glad att jag får läsa den :O) kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela