ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I´m baaaack

Publicerad 2011-01-08 23:16:03 i Allmänt,

Ja jag vet det e jäääättelänge sen jag skrev men ni vet det har varit så mycket nu under hela december att jag har verkligen inte orkat att skriva. Men idag fick jag lust tillbaka så då passar jag på att slänga in ett inlägg.
Jag tänker inte gå igenom allt som hänt under tiden som gått för då får jag sitta och skriva här tills fingrarna ramlar av utan jag sammanfattar snabbt att december har till stor del varit en riktigt bra månad. Vi mår alla bra igen och är nu laddade för att njuta av 2011 tillsammans.

Så vad ska jag då skriva om?? Ingen aning kan jag meddela.

Så ja vad är det då tänkt ska hända under 2011

*I´m back on Viktväktarna och de j*vla kilona som jag lagt på mig sen jag hoppade av ska bort bort bort. Och väldigt många fler också.
*I maj ska jag och maken springa Springtime tillsammans
*Jag är med och tävlar i en jeansutmaning:) Coolt va;)
*Jag har tänkt börja jobba i augusti


Tja det är lite om vad som kommer hända.

Nä nu ska jag fixa lite med designen på bloggen så får vi se om det blir något nytt.
Tjing tjing så länge

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-09 16:53:01

Kul att du är tillbaka! Har saknat dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela