ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I´ll be back

Publicerad 2011-05-28 10:46:54 i Allmänt,

Nu är det snart flyttdax så jag känner stressen krypa längs ryggraden.
Med andra ord så återkommer jag i bloggvärlden med skrivande, läsande och kommentarer när vi kommit till det nya huset.
Denna sista vecka kommer så mycket tid som möjligt att läggas på att packa, planera och ge barnen sin tid. Men som om jag inte hade fullt upp så börjar jag på onsdag som pt-online kund hos Olga Rönnberg så även planerande av kost och träning ska få sin tid så då kanske ni förstår varför bloggvärlden får vänta.
Men livet är härligt och med samarbete och planering så funkar allt och när det gäller träningen så kommer jag satsa 110% för nu börjar mitt nya friska, hälsosamma liv....perfect body here i come;)

Kommentarer

Postat av: fatima (Isayah's & Eliyah's mamma)

Publicerad 2011-06-01 22:37:08

Ohhh.. vad skojj :) så skönt när ni är klara med flytten och känna er hemmastadda.. att lägga sin egen prägel <3 Den där Olga är bara för bra hon motiverar en till 100%



Kommer vara skoj att få se när allt är klart med ert hem :) kommer bli skoj när du kommer börja skriva mer..



Själv så har jag slutat skriva om Isayah som egentligen är anledning för min blogg.. tycker det är lite jobbigt just nu. Därför jag bara punlicerar bilder..



Kram sötis.

Postat av: malin

Publicerad 2011-07-13 20:08:49

Åhh vad spännande, ska bli kul att se hur det går, jag brukar vara in och kika på Olgas blogg och deltagarna får verkligen fina resultat.



Vad kul att du beställt Jillians dvd, jag tycker mig se att på armar och rygg så har konturerna kommit fram mer, magen...nja. Men jag har fotat så ska även göra det när jag är klar...kanske lätt att bli blind för resultaten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela