ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Natusan Baby uppdatering

Publicerad 2011-11-02 20:52:19 i Allmänt,

Så har barnen badat 2 kvällar med Natusanprodukterna som jag skrev om igår. Igår var det ingen hit varken i badet eller när jag skulle smörja in dom. Men mjuka blev dom och gott luktade dom:)
Idag tvättade jag av dom med en en duschsvamp och genast blev det mycket roligare. Sen la jag dom på en handduk och började massera in oljan. Tyra tyckte det var himla mysigt och låg still men Tilea ville inte alls. Men jag fortsätter för det är en väldigt mysig stund så snart kanske hon också gillar det.
Tyra har alltid haft väldigt problem med väldigt torr hud men jag tycker faktiskt inte hon känns så torr längre.
Jag återkommer med mer info om några dagar. Där finns fortfarande några rabattkuponger kvar så bara hör av er om ni vill ha en. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela