ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Glömde ju berätta

Publicerad 2011-09-11 02:04:41 i Allmänt,

Att jag har planer på att låta er följa min jakt på drömvikten. Jag tänkte om jag lämnar ut mig här på bloggen så blir det ju grymt pinsamt att misslyckas:) Nästa år i mars åker vi på semester och då är min dröm att väga 55 kilo. Är inte säker men tror det rör sig om en viktminskning på 20 kg så nu gäller det att ta tag i fläsket och sätta fart för det är ju inte gjort på en pissepaus;) Nä nu jävlar bloggvärlden får ni se till att stötta mig från tjockis till drömkroppen. Återkommer om det imorgon. Godnatt!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-11 10:13:15

Jag ska stötta dig!!!

Häng med mig på viktväktarna :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela