ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Tisdag...

Publicerad 2011-09-27 21:31:32 i Allmänt,

Denna veckan blev det ingen vägning. Det var dax för månadens roligaste vecka och då svullnar min kropp upp som en sumo:( så varför plåga sig med + på vågen när man verkligen inte kan styra, nä paus tills nästa vecka. Nästa veckan fyller jag år, kanske skulle man önska sig en fettsugning;) Eller en dos av kraft och motivation. En årsförbrukning av bantnigspiller...tja ni fattar va...jag önskar mig en genväg till ett smalare liv. Eller som sagt bara lite mer kraft och ork i min kropp så att jag kommer iväg till gymmet och klarar äta nyttig mat. Idag kom våra barns första flickkusin till världen:) En liten Linnea blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela