ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Stackars mig!!

Publicerad 2012-01-19 11:05:52 i Allmänt,

Jobbar och är så himla uttråkad. Önskar jag hade ett roligare och fysiskt lättare jobb....idag har jag tiger balsam plåster och bandage för att klara lyfta:/ hållbar situation ?? Nä det tror jag inte.
Frågan är bara, vad ska jag göra för att lösa det?? Vad vill jag bli när jag blir stor?
Nä bara att bita ihop och plocka av sig "tycka-synd-om-mig-själv-rocken" för den passar så illa...
På med ett smile och återgå till plocket.

Kommentarer

Postat av: Johanna - Max och Tims mamma

Publicerad 2012-01-19 13:28:11

Hej, tack så jättemycket! Du kör också lchf ser jag! Vill också ha Katrins bok! Ska köpa den i helgen tror jag! :)



Ha en härlig dag! Kram Johanna

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-20 09:28:26

Nej det är ingen hållbar situation!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela