ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Oct. 16, 2012

Publicerad 2012-10-16 06:29:47 i

Lilla T vaknade kl 03.00 inatt och kunde sen inte somna om förrens klockan var 5?!?
Kände efter en stund och insåg att om jag skulle sova 1 1/2 timme så skulle jag bara vara tröttare när jag vaknade så istället svira jag om och drog till gymmet.
50 minuters motionsträning och sccchvettig som bara den beger jag mig ni hem för att duscha, käka frukost och sen lämna barnen på dagis för att sen sitta en heldag i skolan:)
En liten tanke jag har bara...ni dom tränar tiiidigt på morgonen som jag oftast gör, vad äter ni innan?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-10-16 07:19:07

Dom som ska få bort de feta på kroppen äter nog inget innan för du förbränner ju bättre utan ngt i magen på morgonen. Men jag har det problemet att jag kan inte träna utan att äta. Jag blir bara yr och tror att jag ska svimma typ och jag har ingen ork. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela