ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

I'm lost

Publicerad 2012-09-25 07:09:23 i

Ja jag är lite vilse i min viktresa. Slarvar och äter fel.
Detta = vikten går på fel håll och jag mår inget bra med mig själv:(
Att nå min målvikt till 30-årsdagen km jag glömma för det är den 6 oktober.
Men vafan till jul SKA jag vara klar. Så nu behövs DU bloggisen. Här ska uppdateras helt ärligt så att jag inte kan smita undan. Så den som inte kommer orka viktältande, vänd om.

Någon som vill vara med en gång för alla och bli av med dallret??
Hittade ett skitbra inlägg om mål som jag tänkte dela med mig av.
http://periodiskfasta.com/2012/09/18/hur-man-satter-mal/

Kom igen nu mina anonyma, icke-kommenterande, trogna läsare.
Let's go

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela