ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Fjärilar i magen

Publicerad 2013-04-23 11:56:23 i Allmänt,

Alla som känner mig vet att jag är en ganska nervös och orolig person och kan ibland stressa upp mig för onödiga saker. Iallafall så har jag idag tagit ett stort steg helst själv, jag gör en chansning med min framtid också återstår det att se om beslutet var bra eller anus. Men självklart är jag hispig och nervös för det blir jag alltid när jag lämnar min trygga lilla bubbla. Har skrivit det tidigare och skriver det igen, inte alltid lätt att vara Sofie ;-)
På dagens schema står nu hemstudier för min del, har blivit rätt så grupperat i skolan så nja det känns väl inte som någon hit att gå dit. Skönare att arbeta hemma och sköta mitt eget, inte många veckor kvar nu och sen ska jag jobba lite innan semester med mina 3 älsklingar <3 Längtar!!!

Så åter ner med näsan i boken så man blir klar någon gång ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela