ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Biktdax

Publicerad 2013-07-15 07:09:22 i Allmänt,

Semestern är nu slut och en ny tid i mitt liv börjar imorgon.
Om man är vad man äter så har jag sen jag slutade hos min coach varit skräp/skit och just nu känner jag mig så.💩Måste hitta rätt bana igen och bli ren och fräsch. Många säger att det inte syns så mycket att jag gått upp men kan säga så mycket som att det känns och jag vet att den ända som kan göra något åt det är jag själv.
Så jag ställde klockan på tidigt trotts att jag är ledig idag samt haft typ en hemsk natt när det gäller sömnen och bara gjorde det, jag gick till gymmet och körde en timme och nu efteråt känns det så himla bra. Träning är verkligen medicin för själen! 💪✌👍
Nu står det streching på schemat och sen en nyttig frukost.
En härlig ledig dag med prinsessorna väntar och vi håller tummarna för sol så den kan spenderas hemma i trädgården i poolen 💦👙🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela