ViPerssons

(ÂŻ`°‱.ž♄ 2013 ♄ž.‱°®¯)

🐘🐋⚡

Publicerad 2013-07-09 11:22:50 i AllmÀnt,

Dagens trÀning Àr avklarad och benen fick sig en genomkörare.
Ska strecha och Ă€ta nĂ„tt nu sĂ„ man kan fortsĂ€tta dagen😃

Daniel har hittat ett nytt trĂ€ningsupplĂ€gg som jag Ă€r sugen att testa. Men rĂ€tt kost och bra trĂ€ning tĂ€nker jag fortsĂ€tta min resa nerĂ„t eftersom semestern gjorde att jag tog tvĂ„ steg bakĂ„t. Men skam den som ger sig😉

En bekant som har fÄtt riktigt schysst kropp skrev att hÄrt slit och mÄnga "nej tack" hade gjort hennes kropp.
Tyckte det var sÄ sant och inspirerande.
Vet att mÄnga sÀger att man mÄste fÄ "unna" sig olika saker, men egentligen varför inte belöna sig med annat Àn onyttig mat, sötsaker eller annat som Àr dÄligt för kroppen. Jag "unnade" mig massor av skit pÄ semestern och nu mÄr jag som jag förtjÀnar. Gillar INTE vad jag ser i spegeln.
Magrutor och kunna gÄ ner i spagat Àr mitt mÄl till jul. Omöjligt?? NÀ det tror jag inte. Bara till att kÀmpa!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela