ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Kärlek

Publicerad 2013-06-10 20:54:48 i

Ni vet dom där stora dagarna som man minns med ett leende på läpparna och som finns i hjärtat för resten av ens liv, en sån dag hade jag i helgen.
Mamma och jag hade bokat en mamma-dotterdag med shopping och spa och sen skulle vi bara umgås, slappa och grilla här hemma på kvällen. Men tji fick jag för så fort jag lämnade Bjuv så lämnade Daniel barnen hos Emma och ordnade en överraskningsfest som han, mamma och Uffe planerat sen 1 1/2 månad tillbaka. Vilken underbar dag säger jag bara <3
Vilken energi jag fick!!!
Känner mig så lyckligt lottad <3

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-10 21:12:22

Det är du värd <3

Postat av: angelica

Publicerad 2013-06-10 22:23:39

Som Emma och många andra sagt: Det är du värd! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela