ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Mar. 02, 2013

Publicerad 2013-03-02 14:12:14 i

En grå och tråkig lördag som inte blir roligare av att maken är sjuk. Hög feber har han så han är nerbäddad och jag försöker komma på vad jag och tjejerna ska göra för att ljusa upp denna tråkiga dag. Träningen är avklarad och jag har unnat mig ett varmt bad med masssor av bubblor och en bra bok. Underbart att skämma bort kroppen lite.
Är ganska öm och det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag har tränat 1 timme varje dag förutom 3 dagar på två veckor och är riktigt noga med kosten. Hoppas ju på att om jag fortsätter så, så försvinner min vaddering och fram kommer drömkroppen :-)
Ni tänker väl på att det snart är beach 2013 ;-)
Årets resa går till Bulgarien, vi har aldrig varit där innan så det ska bli kul att prova något nytt. Och precis som alltid annars så är ju drömmen att ha en grym kropp att glida runt med i en snygg bikini, drömmen är det sista som överger en hihi. Kämpar iallafall som ett as denna gången.

Kan tänka mig en sån här bikini om jag får kroppen på köpet ;)
Bild lånad från HMs sida och den snygga bikini finns i fler läckra färger

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-03-02 15:07:43

Ja den är fin! Men det där tyget är väl sånt som töjer sig direkt i vattnet om jag inte missminner mig? Jätte fin, helt klart! Hälsa Daniel att han får krya på sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela