ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Mar. 07, 2013

Publicerad 2013-03-07 08:57:56 i

Funderar på att börja styrketräna mer för just nu är det nästan 100% cardio och innerst inne vet jag att styrka är bra för mig, att jag inte kommer bli "biffig", och att set är snyggare att ha en slimmad vältränad kropp än vara mager men sladdrig. Men ändå envisas man att stå där och bränna kalorier på springbandet.

Just nu är jag sådär jäklar in i bomben taggad så att vägen-mot-drömkroppen har stor fokus i mitt liv. Givetvis är barnen, familj, vänner och skolan lika viktiga men JAG börjar också bli viktig för mig. Helt ärligt så tror jag att det är vårkänslor som sprätter i kroppen på mig :) delar gärna med mig av lite energi om någon önskar;-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-03-07 22:28:03

Härligt!!!
Du är bäst och DU klarar detta!!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela