ViPerssons

(¯`°•.¸♥ 2013 ♥¸.•°´¯)

Ännu en dag har sprungit förbi

Publicerad 2013-05-28 15:07:28 i Allmänt,

Stressade som ett djur morse för att hinna med allt så att jag skulle få tjejerna på dagis i tid och vara i tid i skolan. Precis innan vi skulle gå så kollar jag på mobilen och ser att vår lärare är sjuk så vi har hemstudier. Boom man tackar ja, precis vad jag behövde.
Så skaka om hjärnkontoret och eld i fingrarna så har jag slutfört en kurs till så imorgon kan jag lämna in 3 färdiga kurser.
Detta betyder att jag har 1 ½ kurs kvar plus mina APL uppgifter som jag skjutit på hur länge som helst nu och därefter är jag klar.
Jag ser ett ljus i tunneln :-P

Sen fick jag ett glädjande samtal från finaste Emma som undrade om jag har planer på torsdag, som tur va hade jag inte det men nu har jag. Vi ska iväg på kuligheter om nu det ens är ett ord men oavsett om det är det eller ej så längtar jag :-D

Nu börjar det dock dra ihop sig att hämta hem dom där två finaste jag gjort i mitt liv. Alltid som ett lotteri och se vilket humör dom behagar vara på...solstrålar eller åskmoln..50/50 :-P

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-05-28 20:18:33

Glad för din skull! Ha det så mysigt på torsdag och lycka till med dom sista grejorna i plugget <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela